Wednesday, January 30, 2008

Sedetik Bersama Seabad Terasa..Ummu Sulaim

Dari kiri: Ijat,E,Sofiani,Fatihah,Nini,Salwa.Duduk: Erni



...Pejam celik...pejam celik...tak sedar episod perpisahan semakin menghampiri... terasa sayu di hati...satu persatu kenangan bersama usrah bermain di kepala...dari saat usrah yang pertama hinggalah sekarang...bermacam-macam kenangan..USRAH UMMU SULAIM..
Alfun Syukran buat naqibah yang amat aku kasihi..Along Nor Latifah Othman dan Angah Nurun Nazurah Jalaluddin..kerana jasa merekalah ,dari seorang yang tidak tahu apa-apa..aku menjadi diriku yang sekarang..walaupun tak sehebat adikberadik yang lain..
Terima kasih juga buat adik beradik usrah yang sangat disayangi... Anje Azyan Syazwani Ahmad Adri, Ateh Nini Nur Fatim Muhammad, Adeq Mazawani Murad,Anjang Fatihah Salleh, Acik Afiqah Mohamad, Ude Erni Ermira Mohd Nor, Ayang Sofiani Osman, Ayong Rokhaizat Rahmat, Usu Siti Nur Jannah, dan Alang Wan Salwa Wan Hassan... kerana kalian la..aku merasai manisnya ukhuwah...
Bila difikirkan..terasa tak sanggup nak lalui detik perpisahan yang sedang menanti... walaupun sebelum ni..ummu sulaim dah kehilangan dua orang adikberadik iaitu afiqah yang menyambung pengajian di USIM dan Jannah di Maktab (lupa nama tempat ape..yang pastinya kat terengganu)...dalam masa terdekat ni pulak...2 orang naqibah ku pula yang akan meninggalkan kami... Inilah yang dikatakan asam garam kehidupan......


2 comments:

Mohd Bakri Hashim said...

Hmmm, rasa2nyer sebelum nih takder tag name kat bawah gambar tu, kan? haaaa...semog aukhuwah antunna kekal hingga ke syurga

Anonymous said...

Salam, andak lepas nie jgn lupa update n tambah gmbr baru usrah kita yer, senan nk lepaskan sayang n rindu..ble tringat bleh tengk gmbr kt blog nie..SAYANG UMMU SULAIM..LOVE FOREVER...

Firman Allah S.W.T
"Dan sesungguhnya akan Kami berikan cubaan kepadamu sedikit ketakutan, kelaparan, kekurangan harta, jiwa, dan buah-buahan. Dan berilah berita gembira kepada orang-orang yang SABAR"